Blå ljuslyktor




Har försökt mig på att göra lite nya ljuslyktor till balkongen.
Denna gången blev det två på pinnar som placerats i en av mina stora blomkrukor.
Synd bara att jag inte har tillräckligt med tålamod för att göra de lite mer ordentligt.
Tyckte att slutresultatet blev helt okej, de är ju personliga och charmiga iallafall.

Jag använde tjock och tunn ståltråd, blå och lila pärlor och självklart den älskade limpistolen.

Trist att jag inte kan sitta ute och tända dem och njuta lite. Det springer säkert 40 ungar utanför och gastar och grannen under spelar musik för hela kvarteret med öppen dörr.
Dålig musik dessutom!

Nej, det får bli en film istället.




Kommentarer
Emma

Vad fina! Önskar att jag hade tålamod till sånt. Ideerna finns, men tålamodet lyser med sin frånvaro... Hoppas du kommer kunna njuta av dom snart. Kram

2010-06-27 @ 11:09:34
URL: http://leonsmamma.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0