Beställt

Man kan ju inte annat än att bli shoppingberoende hos Älskade hjärtegryn!
Jag har beställt denna klänning i det underbara uggletyget till Majken. Vi ska ha sol-gula kantband istället för rosa.



Sen har jag insett att jag behöver en haklapp nu när Majken börjat äta lite pureér och gröt.
Trodde aldrig någonsin att det skulle kunna bli så kladdigt när man försöker mata en liten bebis.
Vi har beställt en svart haklapp med vita prickar.



Slutligen kunde jag inte låta bli att köpa två par byxor också.
Tidigare har Majken fått detta setet nedan i present och de röda byxorna har jag använt hur mycket som helst inte bara till djungelbodyn.
Nu är de för små så ett par nya röda och även ett par vita är uppskrivna på beställningslappen.



Det bästa är att allt man beställer är helt efter ens egna önskemål. Paradiset för den som vill ha unika kläder till sitt barn!


Kommentarer
sandra med tre ungarna

GUD jag som äääälskar ugglor! Super najsa:)!

2010-06-13 @ 18:06:38
URL: http://www.treungar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0