2-barnsmamman

Ja, idag har man provat på livet som tvåbarnsmamma.
Kanske hade haft lite mer energi till äventyr om jag hade fått sova natten innan men både Vinnie, Majken och jag va på samma nivå så det gjorde inte så mycket.
Vi tittade på film, byggde tågbana och lego, busade runder och mös i soffan. Däremellan hann vi med x antal blöjbyten på båda barn och flera kladdiga måltider.
Har haft riktigt kul och har skrattat massor idag trots att jag nästan satt och sov vid ett tillfälle på förmiddagen.
När syster kommer hem har hon köpt en dvd till mig som tack för hjälpen! Oj, vad glad jag blev!

Jag lämnade Majken hos syrran och åkte hem själv efter mycket om och men. Någon gång måste jag väl lära mig att vara uten henne en stund?
Majken stannade en timme och hon bajsade direkt jag hade åkt! Haha, det va nog hämnd för alla bajsblöjor jag bytt under dagen!;)
När hon kom hem hade jag nästan hunnit bli tokig av saknad, hon hade visst kräkt ner sig och kom hem i finaste röda klänningen och en ny dregglis! Snacka om bortskämd.
Blev riktigt rörd när jag såg att Majken kom i nya fina kläder. Det och dvdn! Ja, vad säger man? Tack känns nästan lite mesigt då.


Majken testar Vinnies keps och han testar hennes bilstol. Sötnosar!


Kommentarer
Emma :)

Gud vad mysigt ni verkar haft det i dag :)

Klänningen var så fin och jätte snällt du fick en dvd :)

2010-06-12 @ 20:50:13
URL: http://snutissen.blogg.se/
Linda

Fina barn vi har :) Tack för hjälpen!

2010-06-12 @ 21:05:25
URL: http://www.alskadehjartegryn.blogspot.com
Camilla

Jag tänkte på dig när jag skrev mitt inlägg och hoppades att du inte skulle se det :P Haha men jag hoppad du förstår att jag var ironisk... och en aning irriterad på alla latte mammor som blockerar djurgården när man försöker springa :P



Du vet att jag gillar barn och jobbar ju på dagis, och längtar tills jag får träffa dig och majkish. När blir ert nästa stockholmsbesök?

2010-06-13 @ 12:51:06
URL: http://camillahanssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0