Ung och bortskämd.

Jag har totalt missat programmet Ung och Bortskämd.
Kanske mycket för att det har gått samtidigt som Topmodel och dessutom på Svt som jag aldrig kollar på.
Min kusin berättade om programmet och jag blev genast sugen att kolla på det.
Igår kväll kollade jag de första två programmen på svtplay och mådde nästan illa. Fyfan vilka bortskämda ungdomar!
Det fattas bara att deras dumsnälla(?) föräldrar tuggar maten åt dem och torkar dem på toa också!
En sak är säker, Majken ska aldrig få bli så bortskämd, aldrig någonsin!

Har du missat det finns, klicka här.
Ikväll fortsätter jag kolla på program tre när Majken somnat och jag gissar att jag kommer bli lika förvånad och förfärad som igårkväll....helt otroligt...





Kommentarer
Martina

Hahaha! Tidigt! Jag vet vem som VINNER!

2010-12-27 @ 12:02:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0