Pulkapremiär!

I förmiddags kom det ännu mera snö och jag fick för mig att det va dags för Majkens pulkapremiär.
På med alla kläder och ut ur lägenheten!
Vi gick runder lite utanför lägenheten och åkte i små små backar.
Vet inte riktigt om jag tyckte det va roligare än Majken men några leende och tjut fick jag så jag tror att hon tyckte det va helt okej och busa lite i snön.


Mammas michelin-prinsessa!

Snön vräkte verkligen ned så det tog inte mer än en kvart förrän Majken såg ut som en liten miniatyrsnögubbe och vi bestämde oss för att gå upp i lägenheten igen och äta lite varm lunch.


Snögubben som vill upp i värmen igen.
Hon tyckte det va lite jobbigt när snöflingorna kom i ansiktet på henne...


Kommentarer
Martina

HAHAHA! Majkelini ser hur rolig ut som helst! HAHAHA! Puss till er båda!

2010-12-10 @ 09:08:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0