Köpenhamn + Idolfinal

Tror nästan att alla vet vem som vinner i Idol ikväll.
För mig är det iallafall uppenbart men ändå sitter jag bänkad i soffan med min nyöppnade aladdin-ask och tittar på finalen.
Heja Jay!

Idag har vi haft en lugn hemmadag för att ladda upp inför morgondagen när vi ska iväg till Köpenhamn.
Det blir en underbar dagsutflykt till Tivoli Köpenhamn för att gå på julmarknaden tillsammans med Elsa.
Utflykten är min och Majkens julklapp från Elsa och det ska bli riktigt rikgtit mysigt.
Vi tar oss med buss, båt och tåg eftersom Majkens bilbarnstol har blivit för liten, så det blir verkligen en heldag!

Hoppas på att kunna bjuda på några härliga bilder från vår utflykt under morgondagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0