Hur?

Hur lyckas man gå in i fel trapphus och gå alla tre våningar upp innan man märker att det är fel?
Jag va tvungen att läsa på dörren och nej det stod inte mitt namn. Vaaa fan?!

Jag reagerade på första våningen:
"Oh, trevligt har hon också satt en jul-krans på dörren nu? Den va inte här innan"
Andra våningen:
"Coolt denna tegelväggen har inte varit här innan, gjorde dem de idag?"
Tredje våningen:
"Udda namn, känner inte igen, nyinflyttad? Vänta nu...Men va fan jag är i FEL trapphus!"

Att jag kan se så många saker som inte stämmer och ändå bestämt fortsätta upp alla våningar är faschinerande.
Trött? - Nejdå.





Kommentarer
Anonym

Hahahahahahaha........

Gå o lägg dig:)

Kramisar Carina

2010-12-08 @ 22:21:42
johannaaaaaaaaaaa

HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Jag tror jag dör!! x'D helenahelenahelena... jag är inte förvånad hahaha <3

2010-12-08 @ 22:40:20
Martina

Ny tegelvägg! okej att grannen kan flytta och sätta upp julkrans...Men NY TEGELVÄGG!!! That's my GIRL!

2010-12-10 @ 09:10:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0