3:e advent

Redan den tredje advent!
Vi gjorde ett nytt försök att ha adventsfika hemma hos mig idag och denna gången lyckades alla hålla sig friska.
Det blev mumsiga scones istället för kakor eftersom mina fikagäster kom direkt från ett födelsedagskalas.


Lusse-te och skvaller i mitt kök.


Bex och pepparkaksgrisen.           Majken busar med Tobbe.


Gott, gott, gott blev det. Synd att scones är så mäkitgt...skulle kunna äta hur mycket som helst!


Nu har Liten somnat som en stock. Helt slut efter bus med mammas kusiner.
Majken älskar när det händer något hela tiden, hon skrattar och tjuter och kryper runt om vartannat.
Tur att min lilla tjej gillar full rulle för imorgon väntar både födelsedagsfirande, lucia på öppna förskolan och kaffebesök hemma på kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0