Tidsfördriv

Beroende av: min dotter
Vad får du oftast komplimanger för: det händer inte allt för ofta...eller så tar jag inte åt mig?
Hur imponerar man på dig: när man är sig själv imponerar man på mig. Avslappnade glada människor gillas.
Brukar du skratta för dig själv: flera gånger om dagen.
Sprit, cider, vin eller öl: rött vin
Brukar du bli för full: nej
Är du allergisk mot något: nej
Antal timmar sömn inatt: 6
Brukar du komma i tid: Ja...fem minuter tidigare eller senare är väl okej?
När mår du bra: när jag känner att jag får vara precis som jag är.
När blev du fotad senast: blir sällan fotad men fotar gärna andra mycket och ofta.
Vem saknar du just nu: mamma, över en vecka sedan vi sågs nu
Favoritdryck på morgonen: kaffe med mjölk, görs samtidigt som vällingen annars fungerar inte jag.
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt midnatt
Är du blyg: beror på situation, med nytt folk kan jag absolut vara det. Innan man har kollat av läget.
Sysslar du med någon idrott: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Är du nöjd med ditt liv: ja, Majken och mina vänner gör att livet är ljusare än någonsin.
Vad längtar du till: tro det eller ej: julen och allt mys som det innebär.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, verkligen. Tack för att ni finns!
Hur gammal är du: 25
Är det okej att gråta: alltid, släpp ut de bara!
När grät du senast: sist Majken va griningare än grinigast grät vi ikapp tillslut....några dagar sen?
Bär du glasögon eller linser: nej
Har du piercing: inte längre
Vill du gifta dig: Det vill väl (nästan) alla flickor?
Vill du ha barn: Har ju ett men med rätt sällskap skulle jag kunna tänka mig ett syskon till Majken.
Solar du ofta: Inte medvetet solar men lite färg har man fått under alla promenader i sommar.
Är du bra på att laga mat: Ja, tyvärr matlagningstorka just nu bara.
Är du flygrädd: ja....
Hur vig är du: som ett kylskåp
Är du musikalisk: skapligt, vill jag tro iallafall.
Har du tandläkarskräck: nej, men det är inget jag längtar efter heller.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna
Biter du på naglarna: nej



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0