Sommarkorg

Idag lyckades Majken dra loss strån från min korg som hon sedan smaskade lyckligt på. När jag insåg vad hon gjorde förstod jag sorgset att korgen är för trasig för att ha framme.
Tyvärr har katterna haft denna korg som klösbräda i många år och längst upp är den inte särskilt hel längre.
Min älskade korg! Detta måste lösas...


FÖRE

Jag satte spets hela vägen runt längst upp för att "binda" fast de lösa stråna.
Det blev även en rosett av spetsen och tygblommor som dekoration.
Jag blev sjukt nöjd!
Självklart gjordes detta med limpistolen! Vad vore mina pysselprojekt utan min limpikka?


EFTER

Tyvärr va det svårt att ta kort som gjorde korgen rättvisa men den blev hur bra som helst, sommrig och fin.
Vi skämtade efteråt om att limma julgranskulor på baksidan av korgen och bara snurra på den efter årstid.
Tror jag hoppar just den ideén, dessutom behöver man sommarkänsla mer än någonsin under vinterhalvåret.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0