Hemmagjort

Efter en mysig shoppingrunda med mamma somnade Sweetiepie gott och jag fick tid att pyssla lite med dagens inköp.
Tycker Majkens kryp-strumpbyxor är toppen och försökte hitta fler att köpa men utan resultat. Var hittar folk såna??
Det slutade med att jag köpte halk-textilfärg på panduro och bestämde mig för att själv fixa halkprolemen!
Målade ett par strumpbyxor, ett par leggning och ett par byxor samt ett gäng strumpor så nu ska hon ha så det räcker om blir över.

Det va svårt att måla fint med färgen men funktionen är väl ändå det viktigaste?


Det skulle torka i sex timmar så först nu ikväll har jag kunnat stryka plaggen.
Färgen "lyfte" lite och det känns som riktiga halk-strumpor.
Tror att detta blir hur bra som helst, imorgon ska Majken få prova så vi se om det fungerar!

Lagom till jag hade pysslat färdigt hör jag att Loppan vaknat inne i sovrummet.
Går in till henne men springer ut lika fort igen - måste hämta kameran!!


Hon har satt sig upp helt själv!
Hon satt och jollrade,  tittade på katten och verkade inte alls angelägen om att få komma ur sängen.
Oj, vad stolt jag kände mig!
(Dessutom tog hon själv för sig av både dryck och bulle när vi va på Väla och fikade med mamma tidigare på dagen. Hon är verkligen inte dum och vet exakt hur hon ska göra!)

STOLT!


Kommentarer
Anonym

Pysslig som vanligt, du e otrolig :) och så har du en otroligt söt o duktig dotter......

Kramisar Carina

2010-08-02 @ 21:37:33
Martina

Gooo Majken! Fortsätter hon i denna farten kan hon springa Göteborgs varvet med mig!

2010-08-03 @ 17:45:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0