Sammanhanget

För ett par dagar sedan var det dags att fynda igen.
Denna gången på Loppan och det spenderades 65:- totalt.


Ännu en träburk har inhandlats och blivit målad svart. Kunde verkligen inte motstå den!
Även den vita burken bredvid är ett tidigare loppisfynd.


Hittade små tygblommor (i oöppnad förpackning!) till dekoration, paketinslagning, vad vet jag?
Just nu bor en del av dem bland mina peace och hope-hjärtan i hyllan i vardagsrummet.


Denna blomkruka skrek "-Köööp mig!"
Så vacker!


Slutligen fick Majken en egen liten ryggsäck att ha alla sina leksaker i när vi ska iväg.
Innan tog hennes leksaker upp större delen av skötväskan vilket irriterade mig var eviga gång vi va borta.
Efter en tur i tvättmaskinen är den som nyinhandlad!

Letar just nu efter mindre hyllor till en vägg i vardagsrummet så det blir en del loppis...åtminstonde en gång i veckan.
Har fortfarande inte hittat vad jag letar efter men kommer ändå alltid hem med någt fynd.
Loppisar är bannemig som en drog när man väl börjat med det.
Dessutom är det ingen som tror att mer än hälften av alla mina saker i lägenheten är begagnade loppisfynd!
Allt beror på i vilket sammanhang det sätts, det blir vad man gör det till!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0