Min vän limpistolen

För någon vecka sedan hittade jag två underbart fina guldiga tassles på loppis för i princip ingenting.
Nu har jag använt en del av snörena på mina tassles till att fixa till min fotpall och fåtölj.
Resten som blev kvar va perfekt till att hänga runt mina gardiner.

Såhär såg pallen ut när jag klätt om den första gången. Blev inte riktigt nöjd med det snöret. Pallen gjordes i all hast med en skrikande bebis bredvid.
Har lärt mig att man ska ta tid på sig när man pysslar med sånt här!

Denna gången blev resultatet mycket bättre och snöret räckte även runt nack-kudden. Nu känns det nästan som att min älskade sammetsfåtölj och min pall hör ihop.
Supernöjd!

Tassles på mina gardiner!
Mitt vardagsrum har fått en touch av kungligt nu med lite guld till mitt röda och min sammet.

Självklart pysslades allt med limpistolen, en pysslande kvinnas bästa vän!


Kommentarer
Mari

Lustigt, inatt drömde jag om dina tassels, skulle komma ihåg och fråga dig vad det blev med dem men det fick jag se nu ju!

2010-04-17 @ 14:15:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0