Mer loppis åt folket!

Tycker att det är supertråkigt att inte ha råd att fixa balkongen nu när det börjar bli fint väder ute.
Som tur är älskar jag loppisar och om det inte vore för olika second-handbutiker hade jag aldrig haft en så välfylld lägenhet som jag har nu. Jag flyttade från Sthlm med ett par flyttkartonger, min katt o mina kläder i november.
Nu är det april och jag har ändå det viktigaste i min lägenhet, vardagsrummet börjar tilloch med kännas lite smått mysigt. Vällfyllt och välfyllt men absolut beboligt.
Idag hittade jag ett hopfällbart träbord till balkongen och tills vidare får en köksstol fungera istället för en riktig utestol. Jag hittade även en fin träskål och en staty som självklart ska målas med hobbyfärg. Skålen ska bli vit och statyn som är en hare eller antilop? ska bli svart. 80 kronor blev det efter lite förhandlande. Toppen!


Loppis är inte bara kul, man får unika saker och det är miljövänligt, mera loppis åt folket! Kan knappt bärga mig till den stora årliga Mjöhultloppisen i sommar.




Mammas underbara Majken! Har varit mestadels glad idag, så önskar jag att det va jämt.
En glad Majken = En glad mamma!


Kommentarer
Linda t

Håller med dig fullt ut, mer och bättre loppisar behövs! Glöm inte bort den stora loppisen i viken den 16 maj kl 13!

2010-04-15 @ 21:39:01
URL: http://kattfight.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0