Marknad

Idag är det marknad i Höganäs.
Igårkväll när jag och Majken promenerade hem och såg att alla säljare börjat förbereda sig för marknaden idag fick jag riktiga barndomsminnen.
Marknaden två gånger om året va en stor grej som man längtade till, man kunde gå¨där från tidig morgon tills de stängde på kvällen.
Jag har inte varit på marknad på 6 år och idag är det dags att bryta den trenden.
Det ska bli riktigt mysigt.
Köpa lite godsaker, titta på barnen som åker karusell och bara njuta av det fina vårvädret.
Trodde aldrig att jag någonsin skulle uppskatta lilla Höganäs igen, men det gör jag faktiskt.
Jag kanske behöve ett par år borta för att uppskatta min hemstad igen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0