Lördagsnöje

Tänkte bara gå en liten sväng på marknaden och som vanligt när jag bara tänker vara hemifrån en liten stund så blir jag borta hela dagen.
Solen har skinit och Majken har varit en underbar liten flicka idag. Hon har sovit så fint i vagnen mer eller mindre hela dagen vi har bara stannat upp för lite bus och mat-paus ibland.
Min kusin köpte ett tatueringskit och jag och Majken va bara tvugna att få matchande fejk-tatueringar!


Det är verkligen "samma skit" på marknaden som för 6 år sedan när jag gick sist, ändå kunde man inte låta bli att handla.
Kom hem med lite nya strumpor, spislock, godis, klistermärken, en sjal och en liten ängel att ha i nyckel-knippan.
Lördagsnöjet slutade med en god pizza och nu när vi varvat ner en timme framför tvn är det dags att sova.
Ingen tid att passa imorgon, förhoppningsvis en mysig sovmorgon med lilla trollungen.
Morgnarna är det allra bästa, varje morgon börjar med ett stort leende från Majken och lite jollrande.
Fyfan vad bra jag mår då!

Majken myser i sittern efter en lång dag utomhus i friska vårluften.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0