Förvirrad

Har äntligen fått hjälp att fixa en ny blogg (tack Tesse) eftersom den jag har är svår att moderera och deras server sällan eller aldrig fungerar.
Nu är jag hemskt förvirrad och ska lära mig denna nya blogg och hur den fungerar!

Dagen har bjudit på lång promenad och vårens första glass utomhus i solen! Nu är sommaren på G!
Glass har jag ätit massor detta året men det har varit hemma i soffan och inte ute i solen. Glass är ju så mycket godare när man har solens strålar i ansiktet.
Har fått med mig jordgubbar hem också så ikväll blir det inget choklad, nu jädrans!
En av de bästa saker med sommaren är att jag äter mycket jordgubbar och annan god frukt vilket i sin tur innebär mindre godis. Kanske kanske man kan gå ner ett par kilo i sommar?
Dessutom har jag klickat hem lite kläder från ellos och jag har en känsla av att jag är mittemellan deras storlekar. Allstå går jag hellre ner ett par kilo än upp för att kläderna ska passa.

Majken har varit riktigt glad mer eller mindre hela dagen. Hon jollrar och ler omvartannat. Säkert för att hon sluppit det hemska magknipet idag. Mammas underbara underbara unge!
Hon har sovit ett par timmar nu och jag saknar henne så. Snart måste jag väcka henne och få min Majken-dos för kvällen. Dessutom sover hon säkert dåligt inatt om jag inte väcker henne snart.


Kommentarer
Tesse

Så lite så!

Ska försöka få rätt på namnet, kan kolla upp det en dag, vet ju att det ska funka.

Ses i morgon vännen!

kram

2010-04-14 @ 22:44:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0