Ellos

Just nu älskar vi Ellos! Majken fick pyjamas 2-pack för 99:- och en lurvjacka för 89:- Kan det bli bättre? Majken provade mer än gärna sina nya kläder och visste inte riktigt vad hon skulle välja att ha på sig för hon älskade allt sa hon. Till slut valde hon att sova i de långa pyjamasbyxorna och tröjan med ansiktet på. Hon va lite arg att hon inte fick sova i sin lurvjacka men jag lovade att hon skulle få ha den som kofta på dagis imorgon istället. Pippiskorna anlände också men de fick varken ses eller provas för de ska ju ges i påskägget. Blir hon lika glad för skorna som för kläderna så kan man iallafall känna att man lyckats. Jag tjuvkikade på dem och det ser faktiskt ut som att jag lyckats, både med val av storlek och färg. Låt det bli påsk nu!
Mamman i huset fick ett nytt fint nattlinne sen hittade jag inte mer som va intressant. Varför är det alltid enklare att handla till Majken? Jag hittar alltid en massa fint till henne men sällan något till mig själv fast det är jag som behöver nya kläder och skor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0