Båt



Spännade att åka båt med Ina och Alex.
Älskar detta kortet!
Mamman fick jobba och Majken fick åka båt till Helsingör. Jag hade mer än gärna varit med på båten istället men vi får se till att åka båt fler gånger i sommar helt enkelt.
Tycker det är lite märkligt att de som passar Majken säger att hon är hur lätt och glad som helst hela tiden men när jag kommer så börjar hon småpipa och gnälla direkt...
Jag vill också va med henne när hon är så snäll och go som jag vet att hon kan vara.
Någon som känner igen beteendet?
Jättetråkigt, men samtidigt vet hon väl att hon kan köra med sin mamma och att gnället i vissa fall faktiskt funkar.
Skräpning till mamman och inte barnet kanske?!


Kommentarer
Johanna

Om jag känner igen det beteendet.... JA..... (tyvärr) Neo är precis likadan :( pip och gnäll så fort mamma är i närheten, får hoppas att de små liven växer ifrån det snarast :)



Kunde iaf få slippa gnället en dag eller två :)

2012-06-12 @ 22:03:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0