Helgen

Hade en helt underbar helg tillsammans med Majken, skäms nästan för att säga det men så mycket som jag njöt av att vara hemma och pyssla i två hela dagar vet jag inte när jag uppskattade så mycket sist.
Vi har bara gosat och haft det bra hela helgen, vi fick lite besök på lördagen och lite på söndagen men vi har varit HEMMA.
Skönt!
Vi har byggt massor med lego Majken tycker det är kul att bestämma vilka bitar jag ska ha så får jag bygga.
Hon tyckte att vi skulle bygga en trappa så det gjorde vi, en meeegatrappa!
 
Stora flickan är fortfarande nappfri och har varit sedan i fredags, mammahjärtat spricker av stolthet!
Dessutom kan denna stora tjejen cykla det har vi ju glömt berätta!
Stolt är vad jag är, jag har bannemig fått den finaste dottern man kan önska!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0