Vad händer?!

Är jag såååå intressant att någon kapat mina konto eller??
Jag fattar ingenting.
Har ingen åtkomst till varken mail eller facebook. För att kunna återställa min facebook behöver jag komma in på min mail.
Facebook berättar vänligt för mig att "jag" ändrat mitt lösenord kl 19.26 och det lösenord som jag angav är gammalt.
Varför mitt lösen inte funkar på min mail har jag ingen aning om.
Inte kan jag återställa skiten heller.
Vad jag vet så låg jag och Majken i hennes säng och försökte sova klockan 19.26, inte för att det gick något vidare men iallafall.
Kanske tog någon sig in genom min låsta lägenhetsdörr, in i mitt vardagsrum och satte sig vid min dator då och ändrade mitt lösen? Skulle inte tro det!
Asshole! Vad arg jag är!



Kommentarer
emma

Om du ringer och pratar med dem på hotmail så kan dem hjälpa dig! jag fick min hackad för 2 år sen och jag ringde och pratade med dem! dem var super snälla och hjälpte mig att få tillbaka så jag kunde använda alla mina sidor igen! :)

2011-10-31 @ 21:54:24
hemmahoshelena

Tack för tipset men har gmail.

Antar att det är en liknande procedur oavsett mail.

Sjukt irriterande när sånt här händer!

2011-11-01 @ 07:55:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0