Vinn en gåvobox från Cliniderm!

Jag har fått äran via Buzzador att lotta ut 4 stycken gåvopaket från Cliniderm.

Produkterna är framtagna för nordisk hud och de är underbara! De känns fräscha och lätta på huden och de doftar supergott.


Gåvopaketet du tävlar om innehåller:
*Active Protection Daycream 5ml
*Age Delay Serum 2ml
*Ultra Soft Cleansing Milk 5ml
*Barrier Repair 5ml
*Optimal Strenght Night Cream 5ml
*Ideal Balance Skin Tonic 5ml

Det enda du behöver göra för att vara med och tävla är att svara på frågan:
"Vad heter hudens två viktigaste skyddsbarriärer?"
Svaret finner du här på Cliniderms hemsida.

Tävlingen pågår till den 20/1.
Skriv ditt svar samt en motivering till varför du ska vinna ett av de fyra gåvoboxarna i en kommentar till detta inlägget.
Glöm inte heller att fylla i din mailadress så jag kan kontakta dig om du vinner.

(Kommentarerna publiceras först när tävlingen är slut så ni inte kan tjuvkika på varandras svar.)

Lycka till!




Kommentarer
Clara göranzon

det är penetrations- och fuktbarriären.



jag skulle vilja vinna då jag precis blivit ensamstående mamma till min Charlie på tio månader. sedan Charlie föddes så har jag knappt spenderat en krona på mig själv, medans charlies pappa gjort nästan vad han velat.. nu har jag flyttat och kommer ha minst lika lite pengar över varje månad. det hade varit så underbart med lite riktiga krämer att smörja in i ansiket :)

2011-01-03 @ 20:59:20
Rebecca Andersson

penetrations- och fuktbarriären är det.



jag vill jättegärna vinna detta, för jag har alltid haft problem med min hy, och jag gillar verkligen märket Cliniderm! :D



kram på dig!

2011-01-03 @ 22:13:23
URL: http://thewayaboutrebecca.blogspot.com
Johanna Andersson

svaret är penetrations- och fuktbarriären.



Jag vill gärna vinna detta eftersom jag är vääälldig torr i ansiktet ochy har börjat få mer och mer "skavanker".. och jag har aldrig råd att köpa egna krämer eftersom jag är FATTIG med mitt lilla studiebidrag och alla krämer är så dyra! har en billig kräm nu som väll fu nkar ok, men vill gärna prova en bättre och "riktig" kräm!



puss och kram!

2011-01-03 @ 22:24:46
Karolina

penetrations- och fuktbarriären



Jag borde vinna för att jag skulle bli så himla glad och hudvård är extremt eftersatt för mig, just nu smörjer jag mig med trollens liberolotion :)



Kram på dig!

2011-01-04 @ 09:09:16
emelie

penetrations- och fuktbarriären



[email protected]

2011-01-04 @ 14:45:37
Malin

Hej!! Jag vill vara med!



Rätt svar är: penetrations- och fuktbarriären.



Min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Kram Malin

2011-01-05 @ 23:38:19
Elin J

Hej, jag vill gärna vara med och tävla!



Svar: Penetrations- och fuktbarriären.



Motivering:

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!



Hoppas du har en bra dag!

//Elin

2011-01-19 @ 15:32:18
URL: http://fairy.blogg.se/
Nanna

svar: penetrations- och fuktbarriären



Jag vill vinna för att de här produkterna verkar skräddarsydda för min blandade hy!

2011-01-20 @ 09:06:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0