Blöjor och nougat


En koncentrerad Majken med morgonens stora underhållning.

Majkens val av "leksak" imorse höll henne sysselsatt under en ganska lång tid.
Hemskt kul, det fanns hur mycket blöjor som helst att dra upp ur paketet!




En annan favorit-"leksak" idag har varit ett choklad.
När vi va i affären innan hade jag en mindre nöjd Majken och för att bespara mig själv med människor som glor och att stressa igenom affären så gav jag busen första bästa sak att hålla i.
Detta guldiga och lite prasslande choklad höll hon sen hårt i hela vägen hem och även hela kvällen.
Vad hon än gjorde hade hon den i handen.
Nu har jag ett väldigt mjukt, krossat och deformerat choklad men vad gör man inte för att få handla i lugn och ro?
Det är verkligen inte första gången jag undrar varför man köper så mycket leksaker till sitt barn.
Nästa gång jag funderar på köpa Majken något ska jag tänka: Äsch! Jag har ju både blöjor och nougat hemma!




Kommentarer
Anonym

Bra att du inte öppnade chokladen till henne..... då hade du haft en sockerfylld donna som inte haft så lätt att somna ;)

Bättre att du får en sockerkick så du orkar med dina dagar fyllda av både det ena o andra......

Kramisar Carina

2011-02-02 @ 22:02:27
Tesse

Wilmas favoritleksaker för tillfället är små burkar och färgglada platslock. Så jag ska nog också tänka om när det gäller leksaker.

Kram!

2011-02-02 @ 23:16:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0