Trälådor

Har i flera dagar på jobbet suktat efter ett par jättefina trälådor som det kom torkade fikon i.
Idag fick jag tummen loss och bröt upp locken på lådorna och lade ut varorna i hyllan.
Locket gick såklart sönder men allt kan man fixa med lite lim.
Det är alldeles underbara!

En träbit för vissa men mycket mer för mig. tycker de är så charmiga för ingen låda är den andra lik och trycket är härligt ojämnt på de fina locken.
Man kan ju hitta på hur mycket kul som helst med dessa! Dags att plocka fram pysseltänket.
Nu väntar jag bara på att lådorna också ska bli tomma så locken får träffa sina vänner igen. Kom och köp, kom och köp! Töm lådorna på sina fikon!


Kommentarer
irene

ojoj vilka låder , Kan där inte bli en till mig . Jag ska göra en gäst bok av den . Har letat ett helt år efter en sådan låda . Snälla helena bara en

2011-12-08 @ 20:23:44
Eva-Eva

Det blev ju jättebra! Både bloggen - en vanlig torsdag kväll - och locken till trälådorna blev ju fiiiina när du limmat ihop dom.



Kan man beställa ett konstverk av dej av en så´n låda? jag har ju inga vanliga konstverk, typ tavlor, jag gillar bara udda grejer, gärna av naturmaterial (vinkorkar, sten, drivved etc)Har en gren uppspikad på väggen - o ett par målarbyxor! Tror en helenalåda hade passat i min inredning , jag bjuder 250 kr!!! :)

2011-12-09 @ 07:59:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0