Natusan


Jag har fått mitt första paket med gratisprodukter från Buzzador!
Jag fick Badtvål och Babyolja från Natusan som ska provas och sedan ska det skrivas en rapport om vad man tycker om produkten. Ganska lite begärt tycker jag när det är gratis!
Fick även massor med små förpackningar som man ska ge till andra (buzza) det va dock inte så många kvar när jag kom hem på kvällen och tog detta kortet.
För vem vill inte ha lite gratisgrejjer?

Brukar vara skeptiskt till såna hära gratissaker...har fått för mig att det är lurendrejeri och att det inte fungerar.
Tji, fick jag!

Vill du bli en Buzzador och testa gratis produkter? Klicka här.
Man fyller i en del uppgifter men det är för att man ska få så passade erbjudande som möjligt.
Det finns ett fält som heter: "Rekryterad av Buzzador-Användarnamn:" Där får du jättegärna skriva mitt användarnamn frankan_




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0