Världens tristaste garderob

Idag har vi haft röjar-dag här hemma.
Burit ner massa saker i källaren, rensat både min och Majkens garderob, sorterat bland alla "viktiga" papper, städat och planterat om några blommor.

Det känns riktigt skönt när man har energi till sånt, det händer ju inte allt för ofta.

Majken är världens mest underbara lilla tjej! Hon va så förtjust när hon fick ligga i en stor klädhög och sprattla och gnaga på strumpor medan jag rensade och vek kläder.

Jag ska bannemig aldrig mer klaga på Majken när hon har en mindre rolig dag.
Hon är för det mesta tjejen med det stora leendet och finner sig i att jag gör andra saker så länge hon får vara vid min sida.
Hon är den bästa av dem bästa!



Insåg att jag har världens tråkigaste garderob, svart, svart, svart, svart. Visst det finns några inslag av blått och rosa men jag jag kände mig grå och trist när jag gick igenom allt!

Börja spara, spara, spara.
Först till Lalandia och sen till Ullared?!


Kommentarer
Anonym

Värst vad du e flink alltid, du verkar alltid vara igång med något projekt.....

Kramisar till Majken och till dig o kisarna såklart ;)



Carina

2010-07-13 @ 19:51:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0