Onsdag

Vilken onsdag man har haft!
Planen va att äta frukost hos mamma med syrran och hennes ungar och sen skulle jag och Majken hem och städa. (Yeeey)
På väg hem från mamma ringer Tesse o Wilma och vill fika, självklart vill vi det!
Vi sitter i skuggan på uteserveringen, myser med våra bebisar, snackar skit och tittar på folk. Att man aldrig tröttnar på att titta på människor som far förbi när man sitter där med sin fika. Hur mysigt som helst!

Sen bar det av till Elsa för att fixa med vår finfina flädersaft, nu är den äntligen färdig och den blev så god!
Jag drack mera kaffe, fick glass, silade saft och så busade vi med en överlycklig Majken. Hon tränade på sina kryp-moves och Elsa tror att hon kommer krypa nästa gång vi ses.

Klockan tickade fort som bara den idag men vi hann springa förbi en annan vän på vägen hem med lite flädersaft och en snutte till hennes lillkille.

Med överskottsenergi när vi kom hem har jag lyckats städa hela lägenheten samtidigt som jag underhöll Majken och drack ännumera kaffe. (Kanske från kaffet all energi kom?)

Jag som bara skulle på mysfrukost, vi fick en fullspäckad, rolig och alldeles underbar onsdag!
Majken har redan somnat som en stock. Hon ser verkligen ut som en ängel där hon ligger i sin gosedjursprydda spjälsäng.



Flädersaften!                                 Majken har REST sig mot soffankanten!


Myser med NallePuh som mormor virkat.



Kommentarer
Anonym

väntar på en uppdatering.

2010-07-14 @ 18:32:59
URL: http://alltomkirsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0