Nyckelskåp

När jag flyttade ner hit i höstas fick jag ett vitt litet skåp som jag föll för direkt jag såg det.
Jag visste inte vad jag skulle göra med det men jag visste att jag va tvungen att ha det.
Nu har jag kommit på en användning för skåpet.


Har satt upp det i hallen som nyckel/förvaringsskåp.

Klädde insidan med en bit lila tapet och satte fast krokar till nycklarna.



Eftersom det är ganska stort bara till nycklar fick mina solglasögon också bo i det lilla skåpet.
Under hänger de mest använda sjalarna och ovanpå skrattar Majken.
Fick utskrivet detta kort i canvas så idag spände jag upp det och det kommer vara det första jag ser när jag kommer hem och det sista jag ser innan jag lämnar lägenheten.
Gissa om jag blev glad när jag fick just detta kortet utskrivet!

Vill ha något mer ovanpå men har inte hittat något som passar så jag får avvakta.


Kommentarer
Tesse

Ett kort på oss fyrahade passat ypperligt där uppe bredvid Majken.. ;P

2010-07-13 @ 11:50:36
Weronica

fasiken vilken smart lösning. Tror att jag kommer sno din idé i framtiden, när jag bor i mitt hus ;)

2010-07-22 @ 03:37:10
URL: http://nattmamma.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0