Njuter

Dagarna går i ett rasande tempo, bloggandet uteblir för jag har fullt upp med att umgås med goa vänner och mysa med Majken.
Livet har aldrig rusat på i denna fart tidigare men jag njuter av varje sekund!

I helgen vankas det loppis både lördag och söndag, ska försöka hitta hyllor att ha i vardagsrummet och fler fotoramar eftersom jag har så många kort jag vill ha inramade.
På lördag är det även barnens dag med loppis, clowner, mumintroll och ansiktsmålning.
Ett måste när man har barn! Spelar ingen roll att Majken inte kommer minnas det, jag vill träffa clowner och mumintroll! ;)

Majken busar massa med Wilma. Jag och Tesse snackar skit och leker med våra små troll. Däremellan hinner vi oftast göra något vettigt med, som att rensa garderober och äta lite.
Majken har knipit Wilma ett flertal gånger och stulit hennes napp minst lika många gånger....den små-elaka sidan kan hon inte ha fått från sin mor.

Drottningen har redan somnat för natten efter en intensiv busdag, jag spenderar några timmar i soffan med katterna i knät men det blir nog en tidig kväll för min del också idag.

Värmen tar på krafterna men jag njuter av varje minut!




Kommentarer
Wilmas Mormor

De låter som om ni har de mysigt....Majken o. Wilma blir säkert dom bästa vännerna fast dom busar nu..När ska ni fixa i min garderob ?? Ses kanske på Loppis..Hejsvejs

2010-07-15 @ 22:34:08
Tesse

Så underbart att se våra döttrar leka och busa!

Och såklart underbart att träffa dej också ;P

2010-07-16 @ 10:43:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0