Gåvornas tid

Visst är det alldeles underbart när man få saker...bara sådär?
Jag har fått så himla mycket fantastiska saker den senaste tiden och jag är jätte-tacksam.
För nån vecka sedan fick jag en nygammal hörnsoffa utan att betala ett öre. Även hjälp att få hem den och dessutom en middag på det!
Ordet tack känns ju fånigt då...
Sen fick jag en hel hög med kläder från Tesse, och Majken fick gosedjur och byxor.
Förra veckan kom Anna och Daniel ner med saker från deras lantställe som håller på att tömmas för försäljning.
Jag fick bland annat en byrå och en golvlampa som de dessutom bytte sladd i (till jordad) så jag slapp fixa med det själv.
Idag har jag fått ännu en hög med kläder av Irene som fått ett ryck och rensat i garderoben. Tror jag kom hem med över tio tröjor och ett antal mysbyxor, verkligen välbehövligt och uppskattat!
Dessutom fick vi mat och Majken fick världens finaste gosedjur som är en elefant/mammut/papput?!

Nu när jag sitter och tänker efter så känns det nästan som ett tack är otillräckligt när man får så mycket fina saker.

Men tusen TACK till er alla som gett mig så fina saker!!

Tack Linda också för den prickiga klänningen som jag älskar! Och tack alla andra om jag glömt nämna er!

Om och när jag kan kan ska jag försöka hjälpa tillbaka till er allihopa!




Kommentarer
Iréne

Helena.....ett tack räcker alldeles lagom...kramkram

2010-07-26 @ 22:06:30
Linda

Bra den kommer tillanvändning , skulle såklart själv vilja ha den ;) Dumma klänning som krympte men du e jättefin i den!!

2010-07-26 @ 22:07:28
Anonym

Du behöver inte göra något tebax..... glad att göra någon annan glad, det räcker för mig iallafall....:)

2010-07-26 @ 22:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0