Får jag bli din hemmafru?

Jag skulle bara göra en sådan fantastiskt rolig syssla som att gå och panta flaskor.
På vägen hem kunde jag bara inte låta bli att springa inom en loppis och sedär vad jag fyndade!
Jag kom hem med två nya vita kuddar till soffan, ett par röda sommarskor och tre fotoramar till min fotovägg, vid kassan ville de ha 40:- så upp snabbt som tusan med pengarna innan de ångrade sig!

Jag gick hem nöjd och glad, flask-pantningsuppdraget blev trots all min negativitet på vägen dit himla bra.

Livet rullar på och jag gillar det, jag gillar inte att jag snart varit mammaledig i ett halvår....rätt vad det är så måste jag lämna mig ifrån min lilla Drottning om dagarna och gå och jobba som alla andra vanliga dödliga.
Vill inte, vill inte, vill inte!

Enda lösningen som jag ser det är att hitta nån rik snubbe och bli hemmafru åt en hel hop med ungar?!


På väg med våra pantflaskor...      Softar i mormors soffa...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0