Delar det mesta

Idag är första gången Majken faktiskt har verkat tycka att det va helt okej med ett bad.
Efteråt låg hon på en filt och lekte lite och självklart va hennes trogne livvakt vid hennes sida. Saphire.

Det är intressant att katterna är så otroligt olika mot Majken. Den ena bryr sig inte alls och gör allt för att inte vara i närheten medan den andre vill vara vid hennes sida varje minut.

Saphire och Majken delar det mesta, leksakerna känns väl okej men jag gillar inte när hon leker med hennes nappar.
Mycket nappkokande blir det, tur att jag köpt typ en av varje färg så vi har en del att välja bland. Dessutom vill jag ju alltid matcha hennes kläder med nappen!




Majken har blivit mästarinna på att sätta in nappen själv, väldigt bekvämt nu när det varit så varmt och hon har varit lite extra grinig. Själv har jag också varit lite grinigare än vanligt i hettan men försöker att inte klaga eftersom jag längtat så efter sommar och värme.

Det har blivit många tupplurar för bådas del denna helgen. Så mysigt att slumra ihop i min säng en stund, på ett sätt saknar jag att vakna bredvid min lilla dotter men på ett annat sätt är det superskönt att hon sover i egen säng.

Det finns ju inget bättre än att öppna ögonen på morgonen och se ett stort solstråle-leende från lilla M.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0