Betydelsefull gåva



En trist dag idag, grått och blåsigt och jag vaknade med en hemsk huvudvärk som vägrar försvinna.
Men min dag blev väldigt mycket ljusare när Majken fick denna fina giraff att pimpa barnvagnen med.
Wilma hade varit på shopping-tur och handlat present åt Majken.
Tusen tusen tack, sånt betyder så otroligt mycket. (Dessutom va dessa djur med hjärtan limited edition, inte fy skam!)

Hon busade runder med sin nyfunna vän ett bra tag innan hon slockade på min mage i soffan.



Gullunge!

Snart ska vi iväg och passa syskonbarnen, det är första gången jag passar dem över natten men det kommer säkert gå bra.
Min enda oro är att Majken ska väcka killarna eller tvärtom. (och kanske lite nervös ifall någon skulle få för sig att drömma läskiga drömmar och bli ledsen och otröstlig.)

Så till imorgon lunch ska jag vara trebarnsmamma, vi ska busa, mysa och leka. Ja, imorgon då såklart för ikväll ska det sovas killar, hör ni det?! =)



Kommentarer
Tesse

Allt för er hjärtat!

2010-07-24 @ 17:49:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0